Biznes, Skuteczny Marketing, Mapy, Kalendarze, Starodruki, Produkty Reklamowe Pergamena
środa, 28 kwietnia 2010

ANDRZEJ GOŁĘBIEWSKI przedstawia

"Jak zbudować zaufanie i silną relację w biznesie?"

czyli jaki jest największy sekret robienia interesów oraz jakie są 4 najczęstsze typy osobowości, które przedsiębiorcy ignorują w rozmowach biznesowych?

Kiedy ostatnio po raz kolejny zadawałem sobie to pytanie i szukałem najlepszej odpowiedzi dla siebie, stwierdziłem że byłbym strasznym samolubem, gdybym nie podzielił się tym, co mnie ostatnio spotkało. Wiele nieporozumień między nami bierze się właśnie z niezrozumienia osobowości drugiego człowieka. Jak nie popełniać błędów w relacjach, przede wszystkim biznesowych?

Istnieje pewne przeświadczenie, że wszyscy ludzie są tacy sami, każdy ma równe prawa i każdego należy traktować jednakowo. Każdy kto przejawia takie założenie rozpoczynając swój własny biznes, jest na wspaniałej drodze do schrzanienia nawiązanych relacji.

Aby odnieść sukces w biznesie, należy nauczyć się odpowiednio rozmawiać z ludźmi. Ten krótki artykuł odpowie na pytanie "Jak to się robi?"

Po pierwsze, istnieją 4 podstawowe typy osobowości.

Ale zanim o nich napiszę wiesz już, mój drogi czytelniku,

Jaki jest największy sekret handlu?

Nie mogę przecież od razu tego zdradzić. Na pewno nie za darmo. Nie zrozumiesz największego sekretu handlu, jeśli nie będziesz wiedzieć jak zbudować zaufanie i silną relację w biznesie.

Cóż to za typy osobowości?

REKIN, DELFIN, WIELORYB, JEŻOWIEC

(Shark, Dolphin, Whale, Urchin)

1. Rekin to osoba, która jest zmotywowana do działania przez pieniądze, wolność oraz uznanie swojej osoby. O jak bardzo świat potrzebuje rekinów! Powiedzenie "rekiny biznesu" to właściwe określenie, ponieważ osoby, które przejawiają takie skłonności są motorami napędowymi w każdym przedsięwzięciu. Najczęściej rekiny zostają świetnymi sprzedawcami i uwielbiają siebie w tej roli.

Takie osoby są gruboskórne, co znaczy, że nie przejmują się tym co inni o nich mówią i myślą. Poza tym są bardzo ambitne i agresywne. Rekiny nie interesują się szczegółami, są niecierpliwe oraz nierzadko mogą być irytujący. Jeśli chcemy, aby osoba, która ma w sobie najwięcej pierwiastka rekina, podjęła się naszego biznesu - musimy zwracać największą uwagę na to, co dla niej jest najważniejsze.

2. Delfin jest motywowany do działania wszystkim co jest związane z dobrą zabawą, wszystkim co może być nowe i wywołać ekscytujące przeżycia. O jak wspaniałe są delfiny! Mają wielu znajomych i są niezwykle popularni. Są bardzo wylewni i charyzmatyczni. Wiele osób nieświadomie zaczyna ich podziwiać. Mimo, że poza tym są bardzo niezorganizowani, ze wszystkim spóźnieni, nie obejmują uwagą szczegółów. Ubierają się w modne ciuchy i rzucają się w oczy w tłumie.

Moim ulubionym przykładem delfina, jest mój przyjaciel ze studiów, z którym mieszkałem w akademiku 9 miesięcy. Niesamowity człowiek pełen energii, mający nieprzeciętne powodzenie wśród płci pięknej i miłośnik wszelkiej maści dobrych imprez. Całkowite ucieleśnienie definicji delfina!


3. Wieloryba najbardziej motywuje pomaganie i służenie innym. Są to ludzie z misją i chcieliby zmieniać świat, są bardzo współczujący, cierpliwi, troskliwi, uprzejmi i życzliwi. Któż z nas nie uwielbia wielorybów? Wieloryby są mniej zainteresowane tym jak szybko zostanie coś wykonane, a bardziej jak dobrze zostanie to zrobione.

Ci ludzie są często nieśmiali, lękliwi oraz mogą być bardzo emocjonalni. Ubierają się dosyć konserwatywnie i jeśli chcemy, aby podjęli się jakiegoś zadania - musimy koncentrować się na tych kwestiach, które są dla wieloryba bardzo ważne.


4. Jeżowiec, to osoba która jest techniczna. Zawsze zadaje mnóstwo pytań. Dobra organizacja jest jej podstawową zasadą aktywności. Jeżowce, potrzebują analizować szczegóły, wgryzać się w istotę wyzwań, nawet kiedy ich one nie obchodzą. Po prostu chcą wszystkich informacji i potrzebują ich, aby żyć.

Takie osoby często nie podejmują akcji, ponieważ uważają, że nie są w 100% przygotowane do niej. Są przeładowane informacjami, z którymi nie robią użytku. Ubierają się zgrabnie i ładnie, lecz preferują bardziej wygodne odzienie niż modne.


W każdym z nas tkwi jedna lub dwie dominujące osobowości. Kiedy jednak rozmawiamy w interesach, zauważmy że nie powinniśmy zalewać szczegółami osób, które nie zwracają uwagi na detale, opowiadali o pieniądzach, kiedy kogoś interesuje najbardziej służenie innym albo proponowali dobrą zabawę osobom nieśmiałym.

Zawsze należy odkryć, co motywuje Twojego rozmówcę do działania.

a) pieniądze? - rekin

b) dobra zabawa? - delfin

c) pomoc i służenie innym? - wieloryb

d) nowe technologie, kwestie techniczne? - jeżowiec

JAK TO WYKORZYSTAĆ?

A teraz obiecany największy sekret handlu, który w połączeniu z typami osobowości daje nam potężną przewagę nad każdym, kto strzela w ciemno i błądzi po omacku.

"Dowiedz się tego, czego facet/kobieta chce, a później pomóż im to osiągnąć"

W jaki sposób dowiedzieć się tego, czego Twój interlokutor chce?

Zadać mu pytania! Co, kochany człowieku, chciałbyś dostać, co chciałbyś osiągnąć, czego potrzebujesz, o czym marzysz?

Innymi słowy - DLACZEGO właśnie miałby podjąć współpracę właśnie z Tobą, dodatkowo pokazując mu, że Ty jesteś nim zainteresowany.

Sekretm handlu jest autentyczne i żywe zainteresowanie drugą osobą.

Słyszę już Twoje pytania i szyderstwa - o ile dotrwałeś do tego fragmentu - co takiego? Czekałem na coś specjalnego, coś co przeniesie mnie na wyższy poziom mojej wiedzy - a Ty serwujesz mi starą zasadę, którą każdy zna.

Co z tego, że zna - jak nie używa?

Myślę, że jeśli połączysz te dwie PROSTE metody w swoim codziennym działaniu, rozmawianiu z ludźmi i robieniu z nimi różnych interesów - wyjdziesz na tym tysiąc razy lepiej, niż dotychczas.

Poza tym, jak powiedział Emerson:

"Życie jest zbyt krótkie, aby zabrakło w nim miejsca na uprzejmość."

niedziela, 18 kwietnia 2010

Nawet google wie o istnieniu Niepoprawnego Wyborcy - kim on jest ?

poniedziałek, 15 marca 2010

Czy to możliwe?

No pewnie :)

W ostatnim wpisie zastanawiałem się, kiedy wiedza o marketingu wielopoziomowym będzie w sposób profesjonalny przedstawiana na polskich uczelniach. Mimo, że to, co znajduje się poniżej nie jest do końca to spełnieniem słusznego postulatu o szerszej edukacji w tym zakresie, ale przecież prawie każdy Polak ma już dostęp do internetu i spokojnie może znaleźć w tej tematyce garść wartościowych informacji.

Bez lania wody i ściemy, ale przede wszystkim odsączone ze stereotypów.

Dziś właśnie taka garść wiadomości.

Mimo, że Piotr przedstawia temat networku trochę przez pryzmat swojej firmy uważam, że warto nagrodzić jego wystąpienie umieszczeniem na moim blogu :)

sobota, 13 marca 2010

Krótkie, 30 minutowe szkolenie pt. "Jaki sposób zarabiania na życie wybrać?", które poprowadziła TOP liderka Oriflame, Kamila Molińska obejrzało ok 1200 osób. Jak na pierwsze spotkanie specjalne przy wykorzystaniu nowoczesnej platformy do telekonferencji jaką jest VidNet, jest to - przyznam szczerze - interesujący wynik. Autorka niedawno wydanej książki "Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy?" poradziła sobie naprawdę świetnie.

Pokój konferencyjny był otwarty od 18.40. Udało mi się zalogować jako jedemu z pierwszych. Z ciekawością śledziłem przbywających w ekspresowym tempie gości, chcących posłuchać jednej z najlepszych w Polsce liderek branży Network Marketingu.

Na Facebooku odbyła się relacja na żywo z tego wydarzenia, której zapis można przeczytać tutaj.

Osobiście najbardziej spodobało mi się porównanie ETATU, BIZNESU i MLM przedstawione w postaci wykresu.


Co myśli o nas rodzina kiedy wybieramy:

1. ETAT - uznanie, ale po 10 latach mamy dalej to samo.

2. BIZNES KLASYCZNY - przerażenie, jeśli wszystko pójdzie OK będziemy mieli albo dużo pieniędzy i mało czasu, albo miejsce pracy dla siebie.

3. MLM - powątpiewanie, ale "...żeby osiągnąć sukces w MLM trzeba mieć wizję siebie za pięć, dziesięć lat"

To był przykład kuszącego pocałunku od mrs Molińskiej, czyli KISS - Keep It Super Simple!

MLM wychodzi z cienia szanowni państwo. Czas przywyknąć do tego, że to normalna dziedzina życia zamiast żyć mitami o piramidkach i zapoznać się lepiej z branżą, która już o 1992 roku jest wykładana na amerykańskich uniwerystetach. Kiedy doczekamy się tego w Polsce?

wtorek, 09 marca 2010

Jaki sposób zarabiania na życie wybrać?

Kamila Molińska z wdziękiem publicystki i wnikliwością psychologa opowie, jak rozwiązać ten dylemat i osiągnąć sukces?


Piękna kobieta rozdaje za darmo...

...wiedzę o swoim sukcesie !!!

W zasadzie to uważam, że nie powinienem Was wcale zachęcać do udziału w tym szkoleniu. Dla mnie dziwne i niezrozumiałe jest, jeśli ktoś nie wykorzysta takiej okazji, żeby zdobyć wartościową wiedzę i przy okazji dobrze się zabawić.

Jak by wyglądało Twoje życie, gdybyś znał techniki stosowane przez najbogatszych ludzi w Polsce i na świecie? Pewnie nie musisz się nad tym długo zastanawiać, ale nie wiesz jak niewiele dzieli Cię od ich poznania.

PAMIĘTAJ na darmowe szkolenie: czwartek 11 marca o 19.00.

Etat, biznes tradycyjny
czy marketing sieciowy?

http://www.vidnet.pl/specials

Ustaw sobie przypomnienie w telefonie, w Outlooku, na pulpicie, w pasku zakładek, gdziekolwiek. Inaczej szansa na poznanie najlepszych technik zarabiania pieniędzy przejdzie Ci koło nosa. Nie wiem jak Ty, ale ja nie chcę mieć kaca przez zawodną ludzką pamięć.

Do usłyszenia na szkoleniu!

sobota, 13 lutego 2010

Jak szybko i łatwo ściągać filmy z YouTube ?

Zauważyłem, że wielu ludzi o to pyta. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem.

Poradnik ma charakter ŁOPATOLOGICZNY i nawet kot Twojego sąsiada po jego przeczytaniu będzie potrafił ściągać filmy z YouTube.

Jest na to kilka sposobów. Dziś przedstawię ten, z którego sam korzystam.

Główną jego zaletą jest jego PROSTOTA. Oprócz tego nie musicie ściągać żadnych specjalnych toolbarów ani programów, wklejać linków w puste pola.

Przykład:

1. Mamy sobie link:

http://www.youtube.com/watch?v=XCjxATbiF6I

Chcemy go ściągnąć i wgrać sobie na komórkę w formie 3gp (oszczędna kompresja) lub mp3.

2. Dodajemy do linku KICK w takiej formie:

http://www.KICKyoutube.com/watch?v=XCjxATbiF6I

3. Klikamy na pasku zadań jeden z formatów, w którym chcemy ściągnąć film (do wyboru mp4, flv, hd, 3gp, iphone, psp, mp3, gif). Uwaga! W tym sposobie nie ściągniemy filmu w formacie avi ani mpg - aby kickyoutube mogło istnieć musieli chwilowo wyłączyć tą opcję.

4. Klikamy zielony guzik "GO!" i czekamy aż zamieni się w niebieski "DOWN".

5. Naciskamy prawym z myszy i wybieramy opcję "Zapisz element dolecowy jako.."

6. Wybieramy miejsce, w którym zapisujemy plik, czekamy aż zostanie zassany i możemy się nim cieszyć na twardym dysku naszego komputera! Hurra! Właśnie ściągnąłeś film z YouTube!


Dygresja:

Moim skromnym zdaniem KICKyoutube.com jest sympatyczniejszy od serwisu KeepVid, w którym mamy co prawda większe możliwości jeśli chodzi o źródło pobierania filmów, ale tylko w formacie mp4 i flv.

Przy okazji:

KeepVid.com jest serwisem, który umożliwia ściąganie filmów i muzyki z takich serwisów jak:

  • YouTube
  • GoogleVideo
  • Break.com
  • iFilm
  • Putfile
  • Dailymotion
  • Metacafe
  • Music.com
  • Myspace
  • kilkunastu innych

Podsumowanie:

Ja osobiście wybieram KICKyoutube.com, choć indywidualny wybór należy do Was.

piątek, 25 grudnia 2009

Tak. Chcę abyś, popełniał błędy. Chcę abyś nie przejmował się tym, że Ci nie wychodzi. Chcę abyś zapamiętał, że "Nie można mówić niewłaściwych rzeczy do właściwych osób". Co Cię nie zabije to Cię wzmocni. Być może uczono Cię tego, że popełnianie błędów jest głupie?

A mądre jest nie podejmowanie wyzwania, w którym korzyść 1 zwycięstwa rekompensuje porażkę w 19 na 20 przypadkach?

Właściwy czas właściwych ludzi. To na czym musisz się skupić to wytworzyć odpowiednie warunki i klimat wokół Ciebie.

Wyznaczaj sobie cele, które będą Cię przerastać. Jeśli ich nie osiągniesz w wyznaczonym czasie - nie szkodzi, idź dalej. Nie ważne jak długo. Idź i realizuj dalej ten cel.

Wiesz dlaczego chcesz osiągnąć ten cel. To jest właściwy czas. Chcesz popełniać błędy. Jesteś właściwym człowiekiem.

środa, 23 września 2009

Wyborca.blox.pl przedstawia:

Jakie masz zdanie o MLM? Wg Piotra Majewskiego

Jakie masz zdanie o MLM, Network Marketingu, Marketingu Sieciowym, Systemach Wielopoziomowych? Jeśli należysz do większości polskiego społeczeństwa to masz zdanie negatywne lub skrajnie negatywne.

Zakładam jednak, że masz otwarty umysł. To jest dział tylko dla takich osób. To jest dział dla osób, które nie obstają na siłę przy swoich opiniach niezależnie od FAKTÓW.

Czym jest MLM?

To jedna z nazw wielopoziomowego systemu wynagradzania. Idea MLM opiera się na zasadzie wynagradzania partnerów za osiągnięcia innych partnerów, których oni bezpośrednio zasponsorowali (2 poziom) i których szkolą, oraz za osiągnięcia partnerów, których Ci z 2 poziomu zasponsorowali.

W tym momencie muszę wytłumaczyć pojęcie sponsorowanie. W terminologii MLM zasponsorować kogoś oznacza zachęcić go osobiście do wzięcia w udziału w danym programie. Innymi słowy jeśli ktoś z Twojego polecenia - tzn. przez Twój link (zobacz polecanie) - wejdzie na stronę www.cnebpoints.com i się zarejestruje, osoba ta będzie przez Ciebie zasponsorowana i będzie w Twoim zespole na 2 poziomie.

Trochę to skomplikowane. Wybraź sobie, że pracujesz w dużej firmie na stanowisku dyrektora działu (1 poziom). Masz pod sobą menadżerów wyższego szczebla (2 poziom). Pod nimi są menadżerowie średniego szczebla (3 poziom). Ci mają pod sobą menadżerów niskiego szczebla (4 poziom), a Ci ostatni mają pod sobą pracowników szeregowych (5 poziom). To jest struktura 5 poziomowa.

Normalnie, jako dyrektor działu zarabiasz pewną z góry ustaloną pensję plus dodatki za wyniki Twoje i Twojego zespołu (ludzi z poziomu 2-5) i ew. jeszcze opcje na akcje firmy.

W MLM różnica jest taka, że Twoja pensja nie jest ograniczona z góry, ale jest proporcjonalna do Twoich i Twojego zespołu wyników. Tj. jesteś wynagradzany za pracę innych ludzi, których masz "pod sobą", których zasponsorowałeś.

MLM to forma wirtualnej, zhierarchizowanej korporacji, w której płaci się ludziom na wyższych szczeblach za osiągnięcia niższych szczebli. To, co różni MLM od korporacji, to fakt, że Twoja pozycja w hierarchii zależy tylko od tego, jak dobrze budujesz grupę pod Tobą.

Ponadto w MLM każdy "szeregowy" partner - tj. taki, który nie ma nikogo w swoim zespole, może w mig stać się "menadżerem" dowolnego szczebla, albo nawet "dyrektorem". Zależy to tylko i wyłącznie od Ciebie, na którym szczeblu będziesz. W MLM nikt nie decyduje, jak wysoko możesz zajść - tylko Ty.

Piotr Majewski

wtorek, 15 września 2009

Wyborca.blox.pl przedstawia:

Otwieram kolejną aktywność

Postanowiłem, że wracam do tego, co tygryski lubią najbardziej, czyli testowania samochodów i opisywania ich na łamach specjalistycznej prasy. W związku z tym, chciałbym zaprezentować pierwszy efekt wzniecenia na nowo mojego konika (mechanicznego).

Piszę to nie, ażeby się pochwalić - tylko dla wiadomości, że to ja piszę te pobudzające skrajne emocje i kontrowersyjne artykuły. Nikt się pode mnie niepodszywa drodzy czytelnicy!

Oczywiście nie będę przedrukowywał w blogu moich motoryzacyjnych artykułów, lecz wszystkich entuzjastów chociaż jednej rzeczy, którą znaleźli na tutejszych stronach, chciałbym poinformować gdzie mogą znaleźć moje tryskające pasją teksty.

Wyborca.blox.pl przedstawia epilog:

Właściwa wytrwałość - co to za potwora?

Przy użyciu jakich metod działania możemy wzmacniać i utrwalać naszą właściwą wytrwałość?

Jeśli chcesz abym pomógł rozwinąć się Twoim pasjom, postawić słuszny i właściwy cel oraz stać się odważnym - zapisz się na bezpłatny kurs, który pokaże Tobie jak w praktyczny, nie teoretyczny sposób tego dokonać.

Zgadzam się z Polityką Prywatności

 

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 11
| < Marzec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Niepoprawny Wyborca w katalogu Gwiazdor